Reklamační řád:

1. Úvodní ustanovení

Tento reklamační řád stanoví postup při uplatňování práv z vadného plnění (dále jen "reklamace") zboží zakoupeného prostřednictvím e-shopu BaliTo.cz, provozovaného společností BaliTo, se sídlem Černokostelecká 106, IČ: 21614555 (dále jen "Prodávající").

2. Práva z vadného plnění

2.1 Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu, že v době, kdy Kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a pokud chybí ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

3. Uplatnění reklamace

3.1 Kupující je povinen reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu poté, co vadu zjistí. 3.2 Reklamaci lze uplatnit písemně na adrese sídla Prodávajícího nebo elektronicky na e-mailové adrese: reklamace@balito.cz. 3.3 Reklamace musí obsahovat:

  • Jméno a příjmení Kupujícího
  • Kontaktní údaje (adresa, telefonní číslo, e-mail)
  • Popis vady zboží
  • Datum zakoupení zboží
  • Číslo objednávky nebo faktury
  • Fotodokumentaci vady (pokud je to možné)

4. Řízení o reklamaci

4.1 Prodávající potvrdí přijetí reklamace písemně nebo elektronicky. 4.2 Prodávající posoudí oprávněnost reklamace a rozhodne o ní bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od přijetí reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodne na delší lhůtě. 4.3 O výsledku reklamace bude Kupující informován písemně nebo elektronicky.

5. Způsoby vyřízení reklamace

5.1 V případě oprávněné reklamace má Kupující právo na:

  • Opravu vadného zboží, pokud je to možné
  • Výměnu zboží za nové, bezvadné
  • Přiměřenou slevu z kupní ceny
  • Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení kupní ceny v případě podstatného porušení smlouvy

6. Náklady reklamace

6.1 Náklady na přepravu vadného zboží k Prodávajícímu nese Kupující. V případě oprávněné reklamace nese náklady na přepravu zboží zpět Kupujícímu Prodávající.

7. Závěrečná ustanovení

7.1 Tento reklamační řád je nedílnou součástí obchodních podmínek Prodávajícího. 7.2 Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne [datum]. 7.3 Prodávající si vyhrazuje právo na změnu tohoto reklamačního řádu. O případných změnách bude Kupující informován prostřednictvím webových stránek Prodávajícího nebo e-mailem.

Pro reklamaci nás kontaktujte na email: infobalito@post.cz